26/1/10

Oh, welcome member to my life, Kie…haha
he/she nice, i beg he/she will be nice with me ;D

memang benar kata perpatah,
kacang melupan kuli
ko dh dpt, jd langsi, ko saper? hah.
skang nie kt skolah, asalkan waktu rehat/perhimpunan je,
aku rasa mcm, “alamak,pahal rehat?” and “harap2 x de perhimpunan arini”
ye, aku dh menyampah ngan kedua-dua masa tu..dulu bukan main suka lagi,
skang lepas habis je assembly, aku terus naik kelas, sampai dulu sebelum pengawas lain naik.
my job, done, dh,ckp.

seorang kawan aku pernk ckp, “ ko baik mcm mane pun,tak guna,”
yeah, aku baru perasan yang ayat tu mmg betul, habis madu, sepah dibuang lah kan,
nk simpan pun tak guna.

sakng nie aku dok countdown , bilalah nk abis duty nie,..haih
owh,since aku ketua ICT taun nie, so bnyklah kerja sket, update website mmg jd keutamaan.
hari ini berlaku, insyaallah, mlm dh ader kt web.
lagipun, dh ader wireless kt sklah kn, so makin sibuk lah jawabnya aku.
aku happy ngan semua guru matapelajaran skang, *ye kot..haha

 

tapi tu lah, aku rindu duty aku tahun lepas,
dh lah ammar, ko pegang jawatan lagi besar dari diorang . ^^

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *