22/2/10

isnin, perhimpunan, membosankan

kan best kalau x de perhimpunan

sekarang ni, ramai dh mula perasan kt dia.
hurm, ape boleh buat, mungkin tk pandai jaga seorang ni, so orang lain pun ambik kesempatan.
tapi aku tak kisah sangat, biarlah.
sekarang ni tengah tumpukan dekat seseorang ni. kira ok lah
orang baru, so ramai yang tak tahu sangat(or mungin orang lagi kenal)
tak mengapa, aku akan cuba cari jalan nak dekati dia ^^
4 perkataan, comel ;D

sekarang ni aku macam malas nak tolong orang,
sudah tiada mood.

dah terkena sekali, tk nk kena lagi
petikan dr cerita Adnan Sempit
“i dont want banana fruit two time”
^^

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *